سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قیمت داکت اسپلیت

 

داکت اسپلیت چه کاربردی دارد؟

کولر های گازی و داکت اسپلیت نقش مهمی در خنک کردن یک محیط دارند. هر دوی آن ها برای خنک نگه داشتن محیط مورد نظر شما از عملکرد و راندمان بسیار خوبی برخوردار هستند. اما تفاوت زیادی بین این دو وجود دارد.

داکت اسپلیت ها جز سیستم های تهویه مطبوع هستند که برای خنک یا گرم کردن محیط کاربرد دارند. به همین علت می توان از آن ها در فصل های زمستان و تابستان استفاده کرد. این سیستم ها به داکت اسپلیت کانالی نیز معروف هستند. از آنجایی که قیمت داکت اسپلیت نسبت به سایر سیستم های گرمایشی و سرمایشی مناسب تر است، محبوبیت زیادی پیدا کرده اند.

آن ها دارای دو بخش هستند که یکی از آن ها در داخل ساختمان و دیگری در خارج از ساختمان قرار می گیرد. این دو بخش توسط لوله های باریک با ضخامت و ابعاد مناسب به یکدیگر متصل هستند. داکت اسپلیت ها تقریبا مشابه کولر های گازی هستند. هدف آن ها خنک کردن محیط است. با این تفاوت که به جای اواپراتور یا پانلی که روی دیوار نصب می شود و سطحی است، این تجهیزات از یک یونیت داخلی توکار برخوردار هستند. همچنین نحوه عملکرد آن ها در گرمایش یک محیط متفاوت است. داکت اسپلیت با داشتن یک کمپرسور و یونیت داخلی مجزا، دمای یکواختی را در مناطق وسیع توزیع می کند.

فاکتور های تاثیر گذار در تعیین قیمت داکت اسپلیت:

قیمت نهایی داکلت اسپلیت به فاکتور های مختلفی بستگی دارد. به همین علت قیمت آن ها ثابت نبوده و مطابق فاکتور های زیر قیمت داکت اسپلیت افزایش یا کاهش می یابد.

1.      نوع و جنس بدنه

2.      توان و قدرت دستگاه

3.      نوع کاربرد

4.     جنس و کیفیت لوله های ورودی و خروجی

5.     محل نصب

6.     نوسانات بازار

7.     فناوری و قابلیت های داکت اسپلیت

8.     ابعاد و ظرفیت